چه درمان می تواند بیمار با کراتینین 2.1 برای دریافت کمک به بازیابی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند بیمار با کراتینین 2.1 برای دریافت کمک به بازیابی

Ceatinine 2.1 بالاتر از سطح نرمال است، اما آن را بسیار بالا، به طور کلی، برای بیمار با سطح کراتینین بسیار بالا آنها هنوز هم شانس به دست آوردن بهبودی دارند.
چه درمان می تواند کمک بیمار با کراتینین 2.1 به بهبود؟
در درمانگاه، کراتینین 2.1 متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه (برخی از افراد ممکن است با GFR بدتر، بنابراین شما باید تشخیص را نه فقط با توجه به سطح کراتینین). در این مرحله، کلیه آسیب دیده است نیست جدی و عملکرد کلیه هنوز هم می تواند کار روزانه حفظ، بنابراین اگر شما می توانید درمان منظم دریافت کنید، اختلال کلیوی را می توان اصلاح کرد.
چینی گیاهان دارویی پزشکی یک بخش اساسی از فرهنگ سنتی چینی است، آن است که به طور گسترده ای در درمان بسیاری از بیماری استفاده می شود. با بار رفتن، آن را با طب غربی ترکیب و فن آوری بالا تشکیل درمان منحصر به فرد ما، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، آن را می توانید سطح کراتینین بالا و تسکین علائم دیگر به طور طبیعی. با توجه به آن عوارض جانبی کم و اثر درمانی قابل توجهی، آن است که به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه، حتی برخی از مردم در خارج از کشور به چین آمده به دنبال کمک استفاده می شود.
علاوه بر درمان منظم، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی سالم است که می تواند اثر درمانی دو برابر است. با درمان مناسب و یک رژیم غذایی مناسب، کراتینین 2.1 می توان به تدریج کاهش داد.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور طبیعی و به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: